Edd a hazait: “alma, a természet oltalma”

„Alma, a természet oltalma”.  Idén ezzel a címmel indítja fogyasztásösztönző almakampányát az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum, hogy felhívja a vásárlók figyelmét, miért jó a friss és ízletes (hazai) gyümölcsöt venni és enni.

Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára a Budafoki Szomszédok Piac előtt tartott kampányindító tájékoztatón a jó minőségű, egészséges, magyar termékek fogyasztására hívta fel az emberek figyelmét. Az idén mintegy 300-350 ezer tonnára – azaz a közepesnél kisebbre –  becsülte, de a hazai ellátásra bőven elegendőnek a várható termést. A gazdák érdekében is azt hangsúlyozta, hogy a vásárlók az ízletes, hazai almát válasszák, ne a több ezer kilométerről érkezőt. Ezzel is támogatják ugyanis a magyar családok boldogulását és a gazdasági növekedést. Végül a járványhelyzetben idézte a régi mondást: “napi egy alma – az orvost távol tartja”.

Ondré Péter, az AMC ügyvezetője szerint a kampánnyal az étkezési alma iránti keresletet szeretnék növelni. Az alma a többi gyümölcshöz képest tízszer annyi ideig tárolható. A december végéig tartó almakampány alatt  imázsfilm, rádió-, televízió, online-, és közösségi média hirdetésekkel, kóstoltatásokkal ismertetik meg a fogyasztókat az alma jótékony,  immunerősítő, koleszterincsökkentő hatásaival.  A tájékoztatón a környékbeli lakosok meg is kóstolhatták, miről is van szó. A kampányról a top agrar magazin októberi számában a Laptapir.hu-n és az Agrármarketing Centrum honlapján is olvashatnak.

Facebook Comments